Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj obchodních aktivit rozšířením o rehabilitační centrum
Zapletalová, Veronika ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy Naděje o otevření rehabilitačního centra. Teoretická část práce vymezuje hlavní pojmy, které jsou důležité pro pochopení dané problematiky. V analytické části je představena firma a provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, které jsou shrnuty do SWOT analýzy. V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení, směřující k úspěšnému rozvoji obchodních aktivit vybrané firmy.
Podnikatelský plán - výběr vhodné formy podnikání pro lékařskou ordinaci
Jeleníková, Judita ; Ing.Pavel Svirák, Ph.D. (jr.) (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá všemi nezbytnými kroky, které jsou nutné pro výběr vhodné formy podnikání pro ordinaci praktického lékaře pro děti a dorost a následným popisem činností, které směřují k založení zvolené formy právnické osoby. Z důvodu specifičnosti podnikání ve zdravotnictví obsahuje práce nejen detailní analýzu současného stavu na trhu privátní zdravotní péče, ale také informace týkající se legislativních a právních úprav spojených se založením vybrané právnické osoby.
Podnikatelský záměr – založení agentury domácí péče
Buďová, Radka ; Rašticová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nezbytnými kroky, které jsou nutné pro založení agentury domácí péče. Cílem práce je zjistit, zda je v současné době lukrativní podnikat v oblasti poskytování zdravotní a sociální péče touto formou. Z hlediska specifičnosti poskytování zdravotní péče, práce obsahuje jak detailní analýzu současného stavu na trhu zdravotní péče, tak teoretické poznatky týkající se legislativních a právních úprav spojených se založením agentury domácí péče.
Marketingový plán ve službách
Daněk, Ondřej ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie (CHT). Cílem je vytvořit dlouhodobý strategický marketingový plán a roční marketingový plán. Teoretická část práce tvoří soupis teoretických předpokladů pro marketingové plánování v oblasti služeb. Dále jsou zde vysvětleny pojmy z oblasti předmětu podnikání společnosti, pro kterou byl plán zpracován. Praktická část práce se zabývá marketingovým plánováním a tvorbou strategického a ročního marketingového plánu pro společnost XY.
Podnikatelský plán pro vybudování nestátního zdravotnického zařízení poskytující léčebnou rehabilitaci a fyzioterapii
Charvátová, Gabriela ; Povolná, Pavla (vedoucí práce) ; Kapounová, Martina (oponent)
Diplomová práce seznamuje čtenáře se specifiky podnikání ve zdravotnictví, blíže definuje oblast působení léčebné rehabilitace a také popisuje poskytování zdravotních služeb v oblasti fyzioterapie. Hlavním cílem práce je příprava podkladů a vypracování podnikatelského plánu k vybudování nestátního zdravotnické zařízení a samostatné fyzioterapeutické praxe v okrese Tachov. V teoretické části je popsán systém zdravotní péče v České republice, dále je definována léčebná rehabilitace a blíže specifikovaný obor fyzioterapie. Zároveň v mé diplomové práci uvádím teoretický podklad pro založení společnosti spolu se stručným a přehledným návodem, jak postupovat při zřizování nestátního zdravotnického zařízení "krok za krokem". V praktické části je proveden rozbor strategických analýz vnitřního i vnějšího prostředí v oblasti nově vznikajícího nestátního zdravotnického zařízení v okrese Tachov. Dále je v této části provedena a popsaná SWOT analýza, která určuje silné, slabé stránky a příležitosti i hrozby nově vznikajícího podniku. V této části práce je stěžejní vypracování podnikatelského plánu, kde jsou brána v úvahu demografická data, umístění zdravotnického zařízení a vliv místní konkurence. Pro tyto účely byl vypracován vlastní průzkum trhu formou dotazníkového šetření, s cílem zjistit spokojenost a...
Rozvoj obchodních aktivit rozšířením o rehabilitační centrum
Zapletalová, Veronika ; Milichovský, František (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy Naděje o otevření rehabilitačního centra. Teoretická část práce vymezuje hlavní pojmy, které jsou důležité pro pochopení dané problematiky. V analytické části je představena firma a provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí, které jsou shrnuty do SWOT analýzy. V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení, směřující k úspěšnému rozvoji obchodních aktivit vybrané firmy.
Podnikatelský plán - výběr vhodné formy podnikání pro lékařskou ordinaci
Jeleníková, Judita ; Ing.Pavel Svirák, Ph.D. (jr.) (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá všemi nezbytnými kroky, které jsou nutné pro výběr vhodné formy podnikání pro ordinaci praktického lékaře pro děti a dorost a následným popisem činností, které směřují k založení zvolené formy právnické osoby. Z důvodu specifičnosti podnikání ve zdravotnictví obsahuje práce nejen detailní analýzu současného stavu na trhu privátní zdravotní péče, ale také informace týkající se legislativních a právních úprav spojených se založením vybrané právnické osoby.
Podnikatelský záměr – založení agentury domácí péče
Buďová, Radka ; Rašticová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nezbytnými kroky, které jsou nutné pro založení agentury domácí péče. Cílem práce je zjistit, zda je v současné době lukrativní podnikat v oblasti poskytování zdravotní a sociální péče touto formou. Z hlediska specifičnosti poskytování zdravotní péče, práce obsahuje jak detailní analýzu současného stavu na trhu zdravotní péče, tak teoretické poznatky týkající se legislativních a právních úprav spojených se založením agentury domácí péče.
Marketingový plán ve službách
Daněk, Ondřej ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie (CHT). Cílem je vytvořit dlouhodobý strategický marketingový plán a roční marketingový plán. Teoretická část práce tvoří soupis teoretických předpokladů pro marketingové plánování v oblasti služeb. Dále jsou zde vysvětleny pojmy z oblasti předmětu podnikání společnosti, pro kterou byl plán zpracován. Praktická část práce se zabývá marketingovým plánováním a tvorbou strategického a ročního marketingového plánu pro společnost XY.
Účetnictví nestátního zdravotnického zařízení v podmínkách konkrétní firmy
Janečková, Pavla ; Janhubová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Roubíčková, Jaroslava (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza hospodaření zdravotnických zařízení v soukromém sektoru. Informuje o podmínkách pro vznik a existenci nestátního zdravotnického zařízení. Na konkrétní firmě jsou ukázány účetní postupy v rámci tohoto specifického oboru podnikání dle současně platné legislativy České republiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.